Regulamin sklepu internetowego Epufy

1. Postanowienia ogólne

Sklep internetowy Epufy.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.

Właścicielem sklepu jest:

TOFFEL Mariusz Sawina z siedzibą w Jordanowie:

ul. Batalionów Chłopskich 245, 34-240 Jordanów
e-mail: biuro@toffel.pl
NIP: 552 154 19 88

Ceny na stronie są podawane w złotych polskich (PLN). Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą dla klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie ulegnie zmianie, niezależnie od wprowadzonych przez sklep zmian cen, akcji promocyjnych czy wyprzedażowych.

Zamówienia od klientów są przyjmowane przez stronę www.epufy.pl przez 24 godziny na dobę.

Niezwłocznie po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia przez sklep.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po jego otrzymaniu przez sklep. Zamówienia są realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku – do czasu odbioru paczek przez kuriera:
Okres zwyczajny: odbiór w godzinach 12:00 – 14:00.
Okres świąteczny: odbiór w godzinach 08:00 – 16:00.

2. Zamówienia

Zamówienia można składać w następujący sposób:

a) poprzez koszyk dostępny na stronie internetowej sklepu,

b) e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej sklepu,

c) telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej sklepu w zakładce Kontakt.

Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych umożliwiających realizację zamówienia (tj. imię, nazwisko, adres dostawy, nr telefonu kontaktowego, adres e-mail).

Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: rodzaj pufy, cena, kolor, rozmiar, termin i sposób dostawy.

Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.

Informacje znajdujące się na stronie internetowej sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru.

3. Instrukcja składania zamówienia drogą elektroniczną

Po wybraniu przez klienta towaru w zakładce „Sklep”, należy wybrać produkt i kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”. Klient może kontynuować zakupy kolejnych produktów lub przejść do koszyka z przeniesionymi już produktami.

Koszyk jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony po prawej stronie. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku koszyka, który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty znajdujące się w koszyku, ich ilość oraz cenę. Przy ikonie „ILOŚĆ” znajduje się edytowalna liczba, dzięki której można zwiększyć lub zmniejszyć ilość puf, oraz „x”, dzięki któremu można usunąć pufę z zawartości koszyka.

Po wybraniu opcji „PRZEJDŹ DO ZAMÓWIENIA”, uruchomi się strona, na której klient wpisuje swoje dane kontaktowe: imię, nazwisko, opcjonalnie nazwe firmy, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail. Klient ma do wyboru następujące formy płatności: przelewem, za pobraniem, płatność kartą z PayU, płacę później z PayPo, płaność online z PayU, BLIK

Po wpisaniu danych klient naciska na pole „kupuję i płacę”. Na podany adres mailowy zostanie wysłane „POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA”.

W momencie zatwierdzenia przelewu (bądź wybrania opcji płatności za pobraniem) zamówienie zostaje przyjęte do realizacji.

Sklep może kontaktować się z klientem na podany przez klienta adres e-mail lub telefonicznie, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia.

Klient może kontaktować się ze sklepem za pośrednictwem danych dostępnych w zakładce „kontakt” w celu zmiany zamówienia, anulowania zamówienia, sprawdzenia statusu zamówienia itp.

4. Czas i sposób realizacji zamówienia

Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego.

Czas realizacji zamówienia to okres od momentu złożenia zamówienia do chwili otrzymania zakupionego towaru przez klienta i wynosi do 10 dni roboczych.

Od momentu złożenia zamówienia wysyłka odbywa się następnego dnia roboczego.

W przypadku braku produktów na stanie wysyłka może wydłużyć się do 2 dni roboczych.

Towary wysyłane są w godzinach 12:00 – 14:00.

Czas wysyłki może być dłuższy w okresach świątecznych.

Jeżeli klient w chwili odbioru przesyłki zauważy, że paczka posiada uszkodzenia powstałe podczas transportu, powinien sporządzić protokół uszkodzeń w obecności kuriera i odmówić przyjęcia towaru.

Towar zostanie przesłany do miejsca podanego przez klienta w zamówieniu.

5. Płatności

Klient ma do wyboru następujące formy płatności: a) za pobraniem – wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru, b) przelewem – wówczas sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez klienta, c) kartą z PayU d) płatności z PayPo e) płatności online z PayU f) Blikiem

Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

Operatorem płatności jest Przelewy24. Operatorem płatności realizowanych przez karty płatnicze jest BlueMedia S.A. Typy obsługiwanych kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

6. Wysyłka towaru

Zamówiony towar sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych, kurierskich lub poczty.

W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym sklepu.

7. Reklamacje

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad.

W przypadku niezgodności towaru z umową wszelkie kwestie regulowane są zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

Zawiadomienie o niezgodności towaru z umową należy przesłać na adres korespondencyjny: TOFFEL Mariusz Sawina ul. Batalionów Chłopskich 245, 34-240 Jordanów lub drogą mailową na adres: biuro@toffel.pl. W zawiadomieniu należy podać imię i nazwisko klienta, datę zakupu, datę wystąpienia niezgodności, krótki opis niezgodności oraz żądanie doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową.

Towar niezgodny z umową należy odesłać na adres: TOFFEL Mariusz Sawina ul. Batalionów Chłopskich 245, 34-240 Jordanów.

Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od momentu otrzymania od kupującego żądania doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową.

Podczas procesu reklamacji klient może zostać poproszony o przedstawienie dowodu zakupu towaru (karta gwarancyjna, paragon fiskalny, faktura, potwierdzenie dokonania przelewu, kserokopia paragonu, wyciąg z karty płatniczej lub inny dowód zakupu).

Wypełnienie produktu nie podlega gwarancji, gdyż jest to element eksploatacyjny i może się zużywać.

8. Gwarancja

Firma TOFFEL warantuje dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli w następujących okresach czasu:

  • tkanina zewnętrzna 12 miesięcy
  • szwy i łączenia 12 miesięcy
  • zamki i rzepy 12 miesięcy
  • wypełnienie 3 miesięcy.

9. Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Termin dziesięciodniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru kupującemu.

W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych.

Zakupiony towar prosimy odesłać na: TOFFEL Mariusz Sawina ul. Batalionów Chłopskich 245, 34-240 Jordanów.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, koszt odesłania towaru pokrywa konsument.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie wynikającej z winy sprzedającego, koszt wysyłki do klienta nie jest zwracany.

10. Wyłącznie prawa do odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje kupującemu w przypadku indywidualnych zamówień, ściśle związanych z osobą kupującego, w szczególności gdy towar zakupiony został zamówiony wg indywidualnych wskazań kupującego (wyprodukowanych z innych materiałów niż wskazane w sklepie, zmieniony rozmiar na inny niż wskazany w sklepie).

11. Dane osobowe

Administratorem danych osobowych przekazanych przez kupującego podczas korzystania z konta jest sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez sprzedawcę znajdują się w Polityce Prywatności.

Celem przetwarzania danych kupującego jest prowadzenie konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Podanie danych przez kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia konta. Niepodanie danych oznacza, że sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia konta.

Dane kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym:

  • konto zostanie usunięte przez kupującego lub sprzedawcę na żądanie kupującego,
  • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez kupującego lub sprzedawcę, związanych z kontem,
  • zostanie przyjęty sprzeciw kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes sprzedawcy – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

Kupującemu przysługuje prawo żądania:

  • dostępu do swoich danych osobowych,
  • ich sprostowania,
  • usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • przeniesienia danych do innego administratora.

Kupujący ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).

W celu realizacji swoich praw, kupujący powinien skontaktować się ze sprzedawcą.

W przypadku gdy kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

12. Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody sklepu.

13. Wejście w życie i zmiany Regulaminu

Niniejszy regulamin obowiązuje od 25 października 2014 r.

14. Zmiana Regulaminu

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności:

  • zmiany przepisów prawnych dotyczących prawa konsumenckiego i handlu elektronicznego,
  • zmiany form płatności,
  • zmiany sposobów dostawy,
  • zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej.

Zmiany obowiązują w terminie 7 dni od momentu publikacji ich na stronie internetowej sklepu, ze wskazaniem daty opublikowania zmian.

Jednolity tekst Regulaminu z wprowadzonymi zmianami zostanie zamieszczony na stronie internetowej sprzedawcy z oznaczeniem dnia jego obowiązywania.

Zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na złożone i realizowane zamówienia. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązują na podstawie Regulaminu aktualnego w chwili złożenia zamówienia.